OBS! Den version af Internet Explorer, du benytter, er forældet. Vi anbefaler, du gør brug af en nyere browser, så du får den fulde oplevelse, når du besøger Rybners.dk

• Teknisk skole

• Erhvervsuddannelser

Vi har et stort udvalg af erhvervsuddannelser på Rybners Tekniske Skole, hvor du får mulighed for både at bruge dine hænder og dykke ned i teorien. Din uddannelse veksler mellem undervisning på skolen og perioder i praktik.

EUD: Erhvervsuddannelse

Vi tilbyder over 18 forskellige erhvervsuddannelser, som giver dig et godt fundament til arbejdsmarkedet som faglært.

EUX: Faglært med studentereksamen

Du kan kombinere en erhvervsuddannelse med en studentereksamen, så du både får en studenterhue og et svendebrev/fagbevis.

EUV: Erhvervsuddannelse for voksne

Er du over 25 år, starter du på en EUV. Den bygger videre på den uddannelse og erfaring, du allerede har.

Ny mesterlære

Hele det første år af din uddannelse foregår som praktisk arbejde hos en mester eller i en virksomhed, hvor du bliver oplært i dit fag.

Uddannelsesvejledning

Brug for hjælp? Vores vejledere sidder klar til at hjælpe dig med råd og vejledning

Ring til os på 7913 4428

Optagelse